Fredag kväll

Kvällen har spenderats i soffan framför tv. Det har blivit en film och Let´s dance.

Dagen har bara flutit på i lugnets tecken. Skulle vara duktig och sova en sväng kl 15 men friden varade i 15minuter, sen gorma Marcus efter mig … När jag äntligen hade somnat lixom, sen var det en omöjlighet att somna om så lyssnade på lite poddar istället och strosaomkring på gården efter det.

Ceasar hade lite katt race på gården och in i uterummet, fast katten var aningen snabbare. Undrar dock vad han gör om han verkligen kommer ikapp? Tror egentligen det är själva jakten som är det roliga, men man vet aldrig.

Hm vad ska man hitta på imorn då tro? grilla kanske!

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Om sindelina

Vad kul att du tittade hit! Jag är 20 år och bor i en liten stad som heter Gimo med min pojkvän. Jag pluggar till förskollärare och jobbar extra på en bensinstation. Bloggen kommer handla om mitt liv, skriver en del recensioner på filmer jag ser, filmer och musik är en stor del av mitt liv.
Detta inlägg publicerades i Uncategorized och märktes . Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar