Fredag 10 maj

Idag är det fredag. Veckorna bara flyger förbi, men idag har vi ingenting planerat vilket är väldigt skönt.

Kl 9 så ringde de från avdelningen i Uppsala, där vi var inlagda första tiden. Hörde lite hur det var med oss osv. Sen trodde vi att vi inte skulle behöva in till Uppsala med Leo på 6 veckor. Men där hade vi fel, redan på måndag ska vi infinna oss vid hjärnröntgen. Det är något som alla förtidigt födda får göra vad jag har fattat. Det är bra att de gör tester, då slipper man vara orolig sen. Hehe dock så ville de helst att hans skulle sova under undersökningen, eehh ja styra över ett småbarn är ju inte det lättaste. Men om det var omöjligt så skulle de vara tvungna att ge honom lugnande, vilket i sin tur ledde till att vi blir kvar minst 2 timmar efteråt för observation.

Så snälla Leo sov! Vi har varit nog på sjukhus!

Sen fick vi tid för hörseltest, Leo ska också vaccineras närmaste tiden + att jag och Marcus ska in en varsin gång på en test. Så jaa det blev 4 eller 5 gånger den närmsta månaden som det blir Uppsala. Tur att det inte är så långt!

Våren har också kommit till Sverige, vilket betyder mängder av trädgårdsarbete. Fast det är väldigt kul att se att det blir skillnad.

Nej nu ska jag se till att väcka pappan i huset och få i mig något till lunch, klockan börjar ändå bli 13.

BildVarmt har vi det inne i alla fall.

Bild

Bild

Bild

 

Om sindelina

Vad kul att du tittade hit! Jag är 20 år och bor i en liten stad som heter Gimo med min pojkvän. Jag pluggar till förskollärare och jobbar extra på en bensinstation. Bloggen kommer handla om mitt liv, skriver en del recensioner på filmer jag ser, filmer och musik är en stor del av mitt liv.
Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar