Lördag!

Idag har det varit en trevlig dag. Leo somnade i sin säng idag, vilket var en omöjlighet igår. Inatt var han bra kinkig med, ibland känns det som att man inte sover någonting, men i själva verket så har det då gått 2 timmar. Men vi låg och drog oss till 10:30.

Image

Sen messade jag grannen Linn, mamman till Leos syssling, så vi gick ner till marknaden som är här i helgen. Det var inte mycket att se! Men några godisremmar blev det till mig och korv till Marcus.
Image

ImageLeo övar ryggen lite, eller aa han ligger mest och såsar när vi gör denna övning.

ImageLite god lunch blev det till mamman, sallad,grillad kyckling, tomat, gurka, crame fraise och chillisås.

ImageGrillat blir det som sagt till kvällen, snart alltså!

 

 

 

Om sindelina

Vad kul att du tittade hit! Jag är 20 år och bor i en liten stad som heter Gimo med min pojkvän. Jag pluggar till förskollärare och jobbar extra på en bensinstation. Bloggen kommer handla om mitt liv, skriver en del recensioner på filmer jag ser, filmer och musik är en stor del av mitt liv.
Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar